Historię tych miejsc tworzymy nieprzerwanie
warszawa@hotel.com.pl
v
NAJLEPSZE CENY. NAJLEPSZE OFERTY. BOOK ONLINE
Hotel Monopol Katowice > Nowe standardy higieny
Nowe standardy higieny
W celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-COV-2 wprowadziliśmy procedury nowych standardów czystości i dezynfekcji. Realizowany przez nas proces dezynfekcji jest zgodny z zaleceniami GIS.

***


Procedury dotyczące nowych standardów czystości i dezynfekcji w Hotelu Monopol w Katowicach.

Procedury zostają wprowadzone aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów w czasach pandemii COVID-19. Cel wprowadzenia procedur: Bezpieczeństwo dla gości i pracowników hotelu. Wprowadzone procedury pozwolą gościom na komfortowy odpoczynek i korzystanie ze wszystkich usług hotelu. Mają również zadanie chronić członków załogi hotelu, którzy pracują bezpośrednio z gośćmi. W strefie wejścia do hotelu znajduje się informacja o maksymalnej ilości osób mogących przebywać na terenie hotelu. Procedury wprowadza się we wszystkich pomieszczeniach hotelu: pokoje hotelowe, restauracje, sale konferencyjne, Wellness&Spa, części wspólne hotelu.




Nowe standardy higieny obejmują:

1. Troskę o bezpieczeństwo i ochronę. Realizując politykę bezpieczeństwa pracownicy zobligowani są do stosowania środków ochrony osobistej takich jak maseczki/przyłbice i rękawiczki – w zależności od stanowiska pracy.

2. Dostępność środków do dezynfekcji – zapewnienie płynów do dezynfekcji rąk przy głównym wejściu do obiektu, w recepcji, na piętrach gości oraz w najbardziej uczęszczanych miejscach.

3. Zameldowanie w obiekcie – minimalizujemy czas, jaki jest konieczny do realizacji procedury meldunku w recepcji. Preferowana jest realizacja płatności bezgotówkowych. Terminale płatnicze regularnie są dezynfekowane.

4. Możliwość zakupu w recepcji hotelowej maseczki oraz rękawiczek.

5. Udostępnienie w recepcji numerów telefonu do sanepidu oraz adresy najbliższych aptek.

6. Zwiększenie częstotliwości sprzątania i dezynfekcji części wspólnych. Regularne wietrzenie przestrzeni hotelowych. Dezynfekcja odbywa się przy użyciu atestowanych środków i narzędzi.

7. Częstą dezynfekcję najczęściej dotykanych miejsc (włączniki światła, klamki, piloty tv, AIR-CON, blaty, stoliki, mini-bary, przyciski w windach i na panelach przed windami, poręcze, karty klucze do pokoi gości, długopisy, terminale, blaty recepcyjne, sprzęt komputerowy, telefony).

8. Systematyczną kontrolę przez kadrę kierowniczą jakości wykonywanej pracy w zakresie dezynfekcji stref ogólnych oraz poszczególnych stanowisk pracy.

9. Ozonowanie pokoi gości – na życzenie.

10. Sprzątanie podczas pobytu – na życzenie.

11. Serwis restauracyjny zgodnie z aktualnymi wytycznymi rozporządzenia Rady Ministrów (24.07.2020r.; 06.08.2020r.).

12. Dezynfekcję strefy Wellness & Spa: zwiększenie częstotliwości sprzątania i dezynfekcji; ograniczenie liczby gości korzystających ze strefy w tym samym czasie. Ozonowanie pomieszczeń Spa, z zachowaniem odstępu 4h od czasu ozonowania do korzystania ze strefy przez pierwszych gości.

13. Współpracę z certyfikowaną pralnią, której proces prania ręczników i pościeli posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. Proces prania w całości odbywa się w temperaturze minimum 60 stopni Celsjusza.

14. Przygotowanie pomieszczenia do czasowej izolacji osoby z objawami COVID-19.

15. Przeszkolenie personelu w zakresie mycia i dokładnej dezynfekcji rąk. We wszystkich niezbędnych miejscach udostępnione są szczegółowe instrukcje w zakresie mycia i dezynfekcji rąk, poprawnego zakładania i zdejmowania maseczek, poprawnego zakładania i zdejmowania rękawiczek.

16. Zastosowanie zasady, zgodnie z którą:

A) pracownicy hotelu dokonują samooceny stanu zdrowia przed przystąpieniem do pracy zgodnie z wytycznymi: www.pacjent.gov.pl/koronawirus/sprawdz-objawy (http://www.pacjent.gov.pl/koronawirus/sprawdz-objawy) Pracownicy wykazujący objawy wirusa nie zostają dopuszczeni do pracy i wskazuje się im zalecenie postępowania zgodnego z wytycznymi GIS.

B) pracownicy systematycznie używają środków do dezynfekcji podczas wykonywania swoich obowiązków służbowych w dbałości o bezpieczeństwo w hotelu i restauracjach.

C) kadra kierownicza została zobligowana do systematycznej weryfikacji stosowania się przez pracowników do wyznaczonych procedur oraz do weryfikacji stanu zdrowia podległych pracowników a także do udzielania pomocy pracownikom jeśli zajdzie taka potrzeba.

D) zachowujemy minimalną odległość 2 metrów pomiędzy pracownikami wykonującymi swoje obowiązki oraz stosujemy dystans w stosunku do naszych gości.

Pracownicy hotelowi są przeszkoleni i wyposażeni w sprzęt ochronny w celu ochrony własnego zdrowia oraz zdrowia gości podczas świadczenia wysokiej jakości usług zgodnie ze standardami Likus Hotele i Restauracje.

Newsletter
Zapisz się
Szczegołowa informacja na temat przetwarzania danych znajduje się w naszej polityce prywatności.
Zobacz inne hotele z Grupy LHR
W celu zapewnienia wysokiej jakości usług korzystamy z plików cookies. Używamy plików cookies, aby zapewnić pełną funkcjonalność naszej strony internetowej. Ponadto korzystamy z plików cookies do celów statystycznych oraz innych, dzięki czemu możemy uzyskać wgląd i zrozumieć jak korzystacie Państwo z naszej strony oraz jakie działania powinniśmy podjąć, abyśmy mogli lepiej Państwu służyć. Mogą Państwo zarządzać plikami cookies indywidualnie poprzez ustawienia przeglądarki, z której Państwo korzystają. Zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności i cookies, gdzie znajdą Państwo więcej informacji na temat korzystania z tych plików na naszych stronach.
Akceptuję